inte alla män

Jag är inte så mycket för att berömma män (utom möjligen de i min närhet). Det gör de alldeles för bra själva. Men. Jag blir väldigt glad när jag ser män som läser offentligt. I morse manifesterat av en i 50-årsåldern som läste något som uppenbarligen var så bra att han fann det lönt att stå och läsa i väntan på bussen. 
Själv har jag, helt orelaterat, plockat upp Drömfakulteten av Sara Stridsberg  igen. Har hållit på och läst den sedan september 2015. Dock inte sträckläst. Tycker den är lite jobbig. 

Kommentera

