Vill och behöver 

Weronika skriver sina listor. Och jag gillar ju listor. Så jag härmapar.
Want

Jag vill ha tid. Lästid. Syltochsaftatid. 

Wear
Är inne i en trikåperiod. Tights, så är jag nöjd sedan. Perfekt väder nu, klädmässigt. 

Read 

Noels magiska önskelista. Barnet var inte redo, men jag läser klart själv.

Need

Behöver och behöver. Men nu har ännu en ryggsäck gått sönder. Jag är på jakt efter den perfekta jobbväskan. Med ytterfack stort nog, men inte allt för sportig. Skulle nog vilja ha en Eastpack eller Sandbergs. Men de måste stå emot regn. 

Kommentera

