Sommarträningen

Jag hade som mål att köra 30daysofyoga hela semestern. Men de första semesterdagarna drack jag alkohol, några dagar orkade jag inte. Det blev dock arton pass. Helt ok. Sedan började jag jobba och fick mens och blev så trött så trött. Lyckligtvis har vi börjat med yoga på friskvårdshalvtimmen på jobbet. Så något blir det. Har till och med lett två pass *hehe proffs hehe *

Mål nummer två var cykling. Och jo, jag cyklade massor med barnet därbak. En gång var vi på väg att vurpa, i en uppförsbacke, cykeln blir ju konstigt doserad med 20 kilo extra bakpå. Det var läskigt, men gick bra. Tycker att cyklingen gick bättre och bättre, märkte av att jag orkade längre upp i backarna. Nu blir det cykling till barnets skola istället. Imorgon börjar vi skola in på fritids! 

Kommentera

